7 september, torsdag

Inskolningen igår gick väl okej, han var ganska arg ett tag innan lunch men han var nog hungrig för efter lunchen var allt bra igen.


Sen skulle han sova i vagnen, han somnade inte bara av att ligga där, jag drog han i vagnen så dom andra barnen inte skulle vakna.
Sen sov han typ 45 minuter, somnade om hos mig.

Medans valle sov gick jag till filippas avdelning & lekte där, så kul att få se filippa leka & vara glad.

Vi åkte hem vid halv två & sen hem för mellis.
Sen var det jobb för mig.
Blev såååå glad när jag kom till jobbet & såg elin, vi jobbade ihop på gnista & vi flög på varann & kramades, goaste tjejen som jag ska få jobba med igen, så kul!

Väl hemma sen blev det tvkväll, älskar dessa kvällar, alltid gjort & kommet alltid göra.

Idag & imorn är dagis stängt så vi ska bara mysa, jag jobbar ju ons-söndag denna vecka.

Jag är redan helt slut , det är mycket nu fram till bröllopet med jobb, inskolning, möte med präst & massa annat inför bröllppet, jag vill liksom bara ha 30 september så vi kan få vår stora dag & pusta ut.
Men men kämpa kämps louise!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0