27 september, onsdag

Dagen gick fort igår & sen åkte jag till mormor & morfar.

Så underbart att träffa barnen efter jobbet!!

Vi åt hos mamma & pappa sen la jag en varm & rödblommig kille som somnade på en sekund.

 
Sen åkte jag till emmilie & fick fina naglar till bröllopet, så skönt att bli ompysslad i timmar & prata.

Barnen & jag sov kvar spontant hos mamma & pappa & imorse vaknade valle med 39,4 grader feber, den bara steg & hann inte bli klar så kan säkert varit mer.

Blev lite handla mat & kuckelimuck-medicin. 
Trots hög feber & ingen alvedon på dagen så var han väldigt pigg & lekte & åt bra som vanligt.

Sen sov han 2 timmar.
Vi åkte till mia & sam för mat & lite hjälp me en sak till bröllopet.
MySig kväll men valle var inte pigg då.

Vi får se hur han mår imorn. Lill-plutten.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0