26 september, tisdag

Igår jobbade jag 6-12, sen betalade jag all mat & tårta till bröllopet & handlade lite innan jag hämtade barnen.


Det hade gått bra för valle igår,
Dom säger att det går bättre för varje dag.

Daniel lämnade dom ju 6.30 igår för första gången & han var såklart ledsen när daniel åkte men sen så ringde dom daniel efter ett tag & sa att han åt frukost & lekte, alltså att höra dom orden......❤️

Sen hade vi en mysig eftermiddag & när daniel kom hem gick jag ut & sprang, sen åt vi middag & var ute ett tag sen Tog vi en promenad på kvällen då filippa ville de & ville gosa i vagnen.

Barnen somnade & vi höll på med bröllopsfix, äntligen är bordplaceringen klar, vi ska bara finslipa all info om alla sen göra häften, så ja sakta men säkert går det framåt!

Nu ska jag strax åka till jobbet,
6-16 jobbar jag idag sen hämtar mormor & morfar barnen på dagis vid 2, sen åker jag till lövstalöt efter jobbet & sen ska emmilie ta hand om mig ikväll.

Iiiiiiiih sista jobbdagen idag på 12 dagar!?!?! Underbart!!!!
Sen blir det stress & fix för bröllopet i 3 dagar sen JÄKLAR!!!!

Om en vecka är vi på arlanda också & strax påväg mot vår honeymoooon!



Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja de är tufft för lilla Valle med den nya världen , men bra att de går bättre 💖💙 va roligt med slutspurten på bröllops fix o planering 💓 Ser framemot erst bröllop och att ni får åka på smekmånaden

Svar: Ååh tack❤️❤️
louise

2017-09-26 @ 06:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0