18 september, måndag

Idag lämnade jag barnen på dagis & tog mig till stan för att träffa mamma.

Hon gav mig brynplock & färg plus fransfärg, jag blev så nöjd med mina bryn, älskar dom!

Sen åkte vi till sundbyberg för att prova min klänning & ta hem den, jag ska liksom inte dit igen,
Så galet!

Efter det åt vi lunch på ett mysigt ställe innan vi rullade mot dagis för att hämta barnen.

Sen blev det en kväll i lövstalöt & filippa fick sova hos min mormor & morfar då vi ska upp supertidigt imorn för operation för valle igen.

Påväg hem lämnade jag klänningen hos jennifer.
Nu blir det sova, ska upp tidigt imorn & det är en lång & jobbig dag som väntar.



Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja vilken härlig dag o kväll vi fick 💖

Svar: Supermysig❤️
louise

2017-09-18 @ 22:26:28
Postat av: Rebecca

Brynen blev as snygga!!

Svar: TACK BABE😍
louise

2017-09-20 @ 15:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0