30 september

Vårt bröllop, vart börjar jag?

Förmiddagen med barnen & mina tärnor, den var så mysig & barnen så snälla & filippa var så taggad
Att gifta sig.

Emma fixade mitt hår & Lisa mitt smink, jag har aldrig känt mig så fin & det blev precis som jag ville.

Sen var det dags för kyrkan, då började mina nerver komma först.
Allt gick bra i kyrkan & det var över så snabbt.

Efter kyrkan tog bussen alla till Länna Gård & när vi kom var det bubbel, fruktfat & livemusik av Bim.

Sen skulle vi fotas av bella,
Alltså vilka bilder!!!!
Då fick alla gäster gå på tipspromenad.

Efter det var det sittning & middag & våra toastmadames var heeeeelt i toppklass, dom hade fixat allt & gjort hela kvällen så bra.

Det var så många fina tal & hälsningar så jag grät mycket.

Även massa kul som therese & marie hittat på, wow alltså!

Sen blev det tårta, vals & FEEEEEST!!! Alltså alla var så taggade & ALLA dansade & hade kul.

Helt plötsligt var klockan 01.30 & bussen kom & hämtade alla & vi fick skjuts till hotellet där några av våra vänner också skulle sova.

Vi avslutade bröllopshelgen med en underbar frukost med
Några av våra underbara vänner.

Alltså det finns inga ord om vår dag Som kan beskrivas i ord, jag är helt mållös.

Men en sak säger jag, KÄRLEK VÄRME & GLÄDJE.
TACK till alla som ville fira vår kärlek med oss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0