2 november, torsdag

Det har varit en lugn, mysig & lite jobbig dag.
Filippa vaknade jätteledsen för hon inte fick upp sitt öga, det var heeeeelt igen-varat, efter massa baddande fick vi upp ögat men stackarna var så svullen.

Men dagen var bra, dom var pigga & glada & ville äta pannkakor till lunch så vi åkte & köpte grädde & sylt.

Dom åt jättemycket sen gick vi ut på en promenad & båda somnade snabbt.
Filippa sov typ 40 minuter sen mös vi inne, valle sov i 3 timmar.

Filippa var jättehängig när hon vaknade & tillslut så spyr hon ner soffan & hela golvet typ.
Lilla skruttan, 38.5 feber också.

Men hon kräks varje gång hon har feber har vi lagt märke till så någon magsjuka vet jag inte om det är, å andra sidan har ju valle bajsat löst typ var 30e minut igår & idag så hans lilla rumpi är ju helt sönderfräten typ 😭

Dom somnade nyss i vår säng ialla fall, det får man när man är sjuk❤️
Så får se hur denna natt blir, är förberedd på det värsta, lite korkat att jag bäddat rent nyss kanske...

Annars har jag tvättat typ 6 maskiner & även torkat golv & dammsugit.

Nu kollar jag på wahlgrens värld & har ätit kesella med blåbär, hallon, banan & valnötter, sååååå gott!

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0