Matildas fest

Jösses vilken kväll, var så ute i god tid & trodde vi skulle vara på plats 30 minuter innan men istället kom vi 45 minuter försent efter att ha kört fel i en timme, haha jösses.

Men jag provade inga klänningar jag gillade men vet nu med största sannolikhet att jag kommer nog beställa klänningen från denna butik då jag kan designa den precis hur jag vill för en väldigt bra peng.

Jag vet ju nästan till hundra vad jag vill ha, ialla fall i det stora hela så blir mest fonus på detaljer.

Tack mamma, Lisa & Bella att ni ville följa med som smakråd ❤



Kommentarer
Postat av: Mamma

Helt underbart att få vara med och se dessa sagolika prinsessklänningar som finns och du är så vacker i dom ❤

Svar: ❤❤❤
louise

2017-03-28 @ 06:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0