4 mars, lördag

Inte många timmar sömn inatt men det var inga problem att gå upp imorse & åka till jobbet. Klockan 6 kliver man in i delin & det pumpar Barbados ur högtalarna & dom buggar, helt galna kollegor haha!


Så kul dag som vanligt sen hem & direkt till trångsund.
Vi har haft supermys hos Brita & Bertil hela dagen & kom hem alldeles nyss.

Somnade  i bilen & nu är pyjamas på & smink av.
Vill så gärna sitta uppe & titta film med min älskling men är så trött så
Lägger mig nog.

Filippa har inte alls varit pigg idag, hon började ju bli dålig igår.
Hon har kräkts & är varm så ny blir hon dålig när Valle blir bättre , älskade lilla.

Annars vill jag bara tillägga att jag älskar min familj mest av allt, precis allt.
Daniel, Filippa, Valle, mamma, pappa & Ludwig, jag älskar er alla så
Det gör ont, på riktigt .




Kommentarer
Postat av: Mamma

Vi älskar er tillbaka ❤

2017-03-05 @ 00:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0