3 mars, fredag

Igår var Valle & jag hemma, en timmes pw som jag ska försöka gå alla dagar jag är hemma. Så fort ser blir ljusare på kvällen när barnen somnat vid 7 ska jag ut & jogga, LÄNGTAR!!


Valle sov i över två timmar så jag hann äta en god lunch i lugn.

Sen mötte vi Daniel på dagis & hämtade Filippa sen åkte jag & jobba & Daniel & barnen till Norrtälje.

Imorse vaknade Filippa jätterosslig & snorig också, så nu är nästa barn sjuk.

Vi ska ialla fall till BVC idag så det känns skönt, är så rädd om Valle ska ha RS men vet inte ens om det går när han är så stor ?

Sen blir det lunch på
Ikea med mamma sen hem & fixa fredagsmyyyyys, Gud så mysigt det ska bli, på helgerna tänder vi alla ljus & lyxar, underbart!



Kommentarer
Postat av: Johanna

Rs virus kan man bära på/smittas av oavsett ålder men det är det att det drabbar barn under ett år värre 😊😘

Svar: Tack min kloker!❤
louise

2017-03-03 @ 16:54:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0