25 mars, lördag

Gud så bra jag sov inatt, somnade halv elva  & vaknade 7, låg & drog oss till 9 då vi gick & åt frukost.


Sen tog vi det lugnt på rummet innan vi checkade ut & åkte till hornbach haha.

Sen släppte jag av Daniel för grabbdsg & grabbkväll.

Jag åkte hem till barnen, Gud så kul det var att se dom.
Filippa kom springandes & hon fick en present.

Jag trodde Valle skulle börja storgråta men det gjorde han inte, det var mer som att han knappt kunde tro att jag var där haha.

Valle som gallskrikit varje gång i timmar vi lämnat han, vi alla fruktade denna dag men han har varit huuuuur snäll som helst & glad. Det känns så bra i hjärtat. Klart han varit lite ledsen mellanåt men så duktig.
Älskade lilla kille.

Sen gjorde vi våfflor & lekte lite innan vi åkte hem.
Barnen sov i två timmar sen har vi lekt & myst hela kvällen.

Middagen blev mackor, prosciutto, vindruvor & godis, så mysig & lyxig  middag!

Vi hämtade Daniel nyss så nu är vi hemma, alla sover & jag ska också sova, jag går ju upp 4.25 när jag jobbar & inatt ställs klockan om så blir typ 3.25 kan man säga, gaaaah!
Är livrädd att klockan inte ska ställa om sig inatt så hoppas den gör det, vill inte komma sent.

Natti!!



Kommentarer
Postat av: Mamma

De va ni väl värda att få lite egentid ni 2 ❤ och de va bra att Valle inte tog skrik fest 😂 De gick ju riktigt bra ändå eftersom vi trott nåt helt annant allihop 😍 Men så va vi ju 2-4 vuxna och Filippa som hjälptes åt ❤❤❤❤

Svar: ❤❤
louise

2017-03-26 @ 09:49:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0