14 juni, onsdag

Lämnade Filippa på dagis imorse & sen hem för en solig & varm promenad vid 9 tiden, underbart!


Sen var Valle & jag ute sen storstädade vi & fixade lite. Åkte & hämtad ut paket, gjorde ordning små presentpåsar till Filippas fröknar.

Vi hämtade henne lite tidigare, jag har bara längtat till att få hem henne & börja hennes sommarlov på riktigt.

Även om jag vet att våra barn kommer göra mig gråhårig denna sommar blir den enda den allra bästa. Som jag längtar!!

Kramkalas på dagis sen hem för mellis sen skulle jag iväg & jobba.

Efter jobbet köpte jag hem lite inför stora dagen imorn.
Jag längtar också till imorgon för att ge henne paket & allt.

Vår stora stora prinsessa.

Tänk för 3 år sen var vi inte föräldrar, gaaaah!

Daniel satte ihop Filippa bord & jag planterade, nu kollar vi film.



Kommentarer
Postat av: mamma

så söta och goa barnbarn

Svar: ❤❤❤❤
louise

2017-06-14 @ 22:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0