Onsdagen

Besiktningen gick kalas, sen myste vi hos farmor ett tag.

Hämtade hem Filippa & hem för mellis & mys.

Sen fick jag jaga grillen som typ flög iväg, sen fick jag jaga grilltäcket & när jag var inne insåg jag att min telefon flugit ur min ficka så ut & leta, kaos alltså! 

Plus att Valle gallskrek, han är en riktig surbulle nu för tiden alltså, såååå jobbig kille mellanåt haha!

Sen blev jag orolig när jag insåg att Filippa haft blod i bajset & klagat på ont i magen nästan varje dag sen jul så ringde 1177 & dom sa åk in DIREKT!

Sagt & gjort, vi lämnade Valle hos mamma & pappa sen till akuten med Filippa.

Hon var så duktig & charmade alla där på akuten med allt hon visa & berättade.
Hon fick lavemang sen var det bra, dom
Misstänkte förstoppning typ bara.

Kom hem nyss, helt slut.
Såg fram mot att få vara hemma & ta det lugnt & bjudA mamma & pappa på
Grillat & massa goda tillbehör.

Men klart Barnens hälsa går före allt❤❤

Nej, sängen NU!



Kommentarer
Postat av: Mamma

En omtumlande dag o kväll helt enkelt ❤ slutade ju bra iallafall

2017-01-11 @ 22:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0