Weddingdress

Det börjar närma sig att prova brudklänningar.

Jag ska till en butik i Hornstull & prova lite klänningar den 25 februari & sen till Gävle till en butik i april & prova.

Det ska bli så himla kul!
Jag vet ju redan på ett ungefär vad jag vill ha.

Jag har tänkt mig en klänning med hel ärm eller trekvartsärm.
Spets upp till, helst med v-ringning & sen underklänningen typ hjärtformad,
Om jag luckas förklara rätt.

Sen vill jag att klänningen ska falla, inte vara som en stor tyllkjol.

Så någon blandning av dessa typ.
Den gröna är typ exakt sån jag vill ha & tänker mig men att spetsen är mer i en v-ringning & vit såklart!



Kommentarer
Postat av: Mamma

Den 1:a är finast ❤

Svar: Tycker jag me😍❤
louise

2017-02-14 @ 11:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0