Weddingdress

Jag har tre olika bokningar för att prova ut klänningar i olika butiker.

En butik är i Hornstull, Stockholm brud & fest, ska dit den 25 februari.
Där har dom väl en hel del mycket dyrare klänningar än hag tänkt. Men kan vara kul att bara prova lite.

Sen har jag bokat in en tid i Sundbyberg på Matildas fest den 27 mars.
Där har dom massa fina klänningar & har hittat en som jag nästan exakt har föreställt mig.
Till det priset jag tänkt mig, men blir säkert dyrare. 

Sen slutligen i Gävle den 8 april.
Så jag har en del att jämföra med & sen bestämma mig efter det.

Ska bli så himla kul!
Jag tror även jag hittat klänningen jag letat efter på Matildas fest.
Sen tror jag att jag vill ha slöja, jag kommer ju ha utsläppt hår men vill nog ha slöja.

Här är massa fina klänningar från Matildas fest.
Den första är den jag har sökt efter, sååååå fin & lite enklare, jag är kär.

Sen är ju alla väldigt lika den, man ser ju vad jag gillar liksom.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0