Minne

Idag blev jag riktigt imponerad av Filippa.

I bilen påväg hem sa jag att jag längtade till söndag då vi ska gå på bio, då sa jag att vi skulle köpa popcorn & Dricka Festis.

Då sa Filippa att hon åt popcorn med mormor & morfar på cirkus med Alicia & att dom fikade hos hennes mormor & morfar innan.

Alltså.... detta var ju typ ett år sen & det kommer hon ihåg, alltså huuuuur coolt!?
Ett riktigt minne 😍

Annars är hon världens sötaste som säger att jag är så söt vaje dag & att jag är bäst.
Sen säger hon också : bra morsan!
Sen klappar hon mig på axeln. Verkligen min energispruta, min lilla toka!!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Världens goaste , smartaste , sötaste prinsessa 💖

Svar: ❤❤❤
louise

2017-02-02 @ 16:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0