16 februari, torsdag

Röda bilen krånglade igår så Daniel tog Volvon så Filippa fick vara hemma med oss & mysa, så härligt! Hade ändå tänkt ha henne hemma idag så hon fick lågledigt då dagis är stängt på måndag.


Vi har busat & gosat & jag rensade ur Filippas byrå med massa kläder alltså hon har galet mycket kläder!

Daniel kom hem vid två & strax efter åkte jag till jobbet.
En bra dag på jobbet, så jäkla kul!

Så kul att jag på direkten fick ett jättebra schema, precis som jag ville, så himla kul, så är kallskänka i schemat, huuuuur kul!?
Så kul också att mina kollegor blev så glada, det är två kallskänkor på heltid sen en tjej på deltid som slutar som jag nu får ta över, så himla glad!

Gos med Filippa sen jag kom hem, snart ska vi sova.



Kommentarer
Postat av: mamma

Valle är n riktig sötkorv. Och jätte grattis till dig med nytt schema och kallskänka!!!!!!!!

Svar: ❤❤❤
louise

2017-02-17 @ 11:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0