1 februari, onsdga

Februari & första vårmånaden är här!

En väldigt deppig dag idag. Har bara känt mig grå & bara helt .. ja grå helt enkelt.

Kan vara att det började dåligt, Filippa var arg & skrek för hon vägra ta på sig en kofta över ett Linne, tillslut skrek jag till & hon blev ledsen.

Fick så sjukt dåligt samvete & sen när jag skulle lämna henne var hon jätteledsen. 
Var kvar en stund men åkte sen när hon slutat gråta.

Satte mig i bilen & tokgrina, varför skulle jag skrika till henne!? Hon är ju bara liten. 
Fy vad arg jag blir på mig själv.

Sen var dagen förstörd, kollade klockan & ville bara ta hem henne.
Så hämtade henne vid 1.

Hem & mös järnet, bada hon & jag, film & mellis. Valle sov i två timmar! Hör inte till vanligheterna.

Daniel kom hem & jag åkte till jobbet för utbildning.



Kommentarer
Postat av: Mamma

De är mycket känslor i all utveckling som går upp o ner och man får dåligt samtvere många gånger om ❤💖Filippa vet att du älskar henne ändå

Svar: Ja de vet hon ❤❤
louise

2017-02-02 @ 16:22:41
Postat av: Anonym

fast mars är väl ändå den första vårmånaden :) ?

Svar: Ja de har du helt rätt i🙈
louise

2017-02-02 @ 17:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0