4 december, måndag

Började denna härliga dag med sovmorgon till 8.
Lugn morgon innan spruta för valle på bvc. Helt lugn kille, inte ett ord eller knyst.

Sköterskan tyckte vi skulle ha en extra koll vid 2årskontrollen istället för 2,5årskontrollen för att kolla hans vikt.
Han har alltid legat över normalkurvan i vikt & längd men nu under normalkurvan i vikt.

Inget jag alls varit orolig över men nu när hon sa det som att vi måste ha en extr kontrollen blev jag lite orolig.
Jag menar herregud han är 1 år & 7 månader, aldrig stilla! Men men..

Sen blev det handla mat med farmor sen hem för att mysa resten av eftermiddagen.

Tacos när pappan kom hem sen fixade daniel med utebelysningen & de saknades saker så han fick åka & köpa.

Vi skulle göra pepparkakshus & filippa har verkligen längtat & pratat heeeeela dagen om det.

Sen sa jag att vi kanske inte hinner för de blir sent & hon kanske somnar innan pappa är klar, alltså hon blev sååå ledsen & mitt samvete har nog aldrig varit sämre.

Hon somnade & jag fick en klump i magen, sen väckte jag henne & guuuud så lycklig hon blev.
Så vid halv nio började vi typ.

Daniel ville ha julskinka också som han köpte & skulle göra men den gjorde filippa istället.

Som han fixar & gör för oss alltså vår pappa & make.
Världens bästa ❤️

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilket fint pepparkakshus 👌👍🎄

Svar: Tack😍
Louise Reinwalds

2017-12-05 @ 06:50:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0