22 december, fredag

En dag på jobbet med exakt så mycket folk vi förväntat & fasen vad grymma vi är alltså! Det bjöds på
Ett hejdundrande julbord med.

Jag slutade 3 & tog mig till gränby de resten av uppsala var, jag ställde bilen vid city gross & gick till gränby.

Dom sista klapparna fixade & sen köpte jag med middag hem.

Mamma & pappa hämtade barnen tidigt idag så slapp dom gå länge.
Jag har verkligen tyckt synd
Om dom & haft ångest då dom börjat 6.30 hela veckan & gått jättelånga dagar.

Det blev wok & sushi sen filmmys, dusch & förberedelser för tomtens ankomst.

Jag älskar våra egna traditioner vi skapar.

Barnen somna innan 7 sen har daniel & jag myst i soffan & kollat julfilmer.
Tack du perfekta fredag.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0