15 december, fredag

Igår jobbade jag 6-16, jag skyndade mig & hämtade barnen, hatar att fredagar är deras längsta dag, tänk själv hur trött man är fredagar, tur ialla fall att dom är lediga var tredje fredag.

Vi kom hem & packade en väska & åkte till familjen Sohlberg för fredagsmys.
Världsbäst kväll med massa gott & bara trevligt, klockan 2 var vi hemma!

Så det var skönt med sovmorgon till halv nio idag & ligga dra sig till nu halv tio.

Jag ska göra amerikanska pannkakor till frukost sen väcka daniel.
Idag blir det väldigt lugna puckar tror jag.

Vi skulle myst med våra fina vänner i norrtälje men dom är tyvärr sjuka.
Så vi ska bara mysa här hemma & tvätta typ.

Vi åker väl in & handlar något gott att äta till ikväll, välkommen lördag!

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Så random med bankkortet på första bilden 😄

Svar: Hahah ja men titta där😂😂
Louise Reinwalds

2017-12-16 @ 19:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0