Möhippe-förberedelser

När jag slutat jobbet gick jag lugnt & stilla mot bilen med mina äpplen, jag kommer ner för trappan när jag ser mina bästa vänner & tärnor, therese & jennifer hoppa fram & sprutar något på mig & något kalasaktigt, sen slänger dom på mig en sopsäck, binder mina händer, ger mig en banan & sätter på mig ögonbindel & ger mig shotar & kör runt mig i en timme typ i bilen & spelar hög musik & tutar massor haha!


Så ja jag var ganska i chock men jag förstod hela tiden att dom skulle köra hem mig, hallå det är onsdag liksom?!!? 

Sen kunde dom inte lura bort mig , visste direkt när vi var på vår väg & sen ner mot badet.

Jag visste att dom skulle droppa mig & vilket dom gjorde & drog.
Hahaha trodde aldrig detta om mina tjejer alltså fy faaaan haha!

Jävligt chockad ialla fall så grattis tjejer 😂😂



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0