29 augusti, tisdag

Idag åkte jag & barnen till blomsterlandet för att beställa min brudbukett, tärnbuketter & corsage.

Så skönt att ha det beställt & nu hoppas jag att det blir som jag tänkt mig, iiiiiih!

Sen åkte vi hem till mormor & morfar & hängde, alltid lika mysigt.

Filippa ville sova kvar hos mormor & morfar så valle & jag åkte hem & köpte med sushi hem.

Vi tog en prommis sen började vi med bordsplaceringen, det kändes ganska bra men en enda person vet vi lnte vad h*n ska sitta på vi är inte klara.

Sen detta med barnvakt till barnen, blir gaaaaalen. Vi har ingen aning jag får panik seriöst!! Nu lutar det åt att ha med barnen, men då vet jag att ja kommer ha
Två barn i knät hela kvällen, åtminstone valle.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0