19 augusti, lördag

Idag lurades daniel iväg till norrtälje för att ta emot hans pappas husbil, trodde han... Men det var time för svensexa!!!! Jag har sett massa bilder & snaps hela dagen & kvällen & dom verkar ha det toppen, ser fram mot att höra ALLT sen!


Själv myste jag & barnen här hemma sen åkte vi till gränby för att möta carolina, emmilie & barnen för att handla.

Vi åkte hem till oss & barnen har lekt heeeela dagen & kvällen.
Jennifer & therese kom sen också & vi har grillat massor av mat & ätit massa gott & haft värsta myskvällen.

Nu har jennifer precis åkt & jag ska kolla klart en film sen ska jag ta med barnen till vår säng & lägga oss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0