13 augusti, söndag

Igår jobbade jag hela dagen Sen hem till mamma & pappa på middag & ludde var där. Sen träffade jag rebecca, det är över ett år sen vi sågs & de kändes som förra veckan, det är vänskap det.


Idag har jag slitit arslet av mig på jobbet. Kom hem till mina vildar.
Middagen blev toast, alla älskar det & det var den orken som fanns.

Lek i filippas rum, tebjudning är nya grejen. Sen blev det en kylig men skön kvällsprommis sen film & tända ljus.

Imorn börjar daniel jobba igen, jag är så glad att han varit hemma  i 7 veckor med barnen, så kul dom haft & blivit bortskämda av han med Allt.
Min älskade familj!!!!

Nu blir det barnen & jag någon vecka innan inskolning & dagis väntar för båda.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0