11 augusti, fredag

Igår åkte barnen & jag & handlade mat med farmor.

När vi kom hem blev det lek & lunch med grannen & sen kom mormor & morfar förbi en stund.

Vid fem kom mamma, pappa, therese, sus, anders, marcus & bim hit för en trevlig kväll. 
Korvgrillning & sen gottis deluxe! Chips, dipp, godis, salami, vindruvor, frappinos & baileysmilkshake, mmmmm.

Bim som är flickvän till marcus & gäst på bröllopet ska även sjunga på vårt bröllop. Låtarna är bestämda & upplägget, det kommet bli såååå bra!!

Nu äter jag lite frukost, jag ska strax till jobbet, nu jobbar jag 3 dagar 6-16.

Jag har fått mail om bilder på min klänning nu, alltsåååååååå jag vill visa er men jag ska inte, den är såååååå fin & tio gånger finare än jag kunnat tro!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0