25 september, söndag

Det uppdateras dåligt & konstigt då vårt wi-fi tagit slut & min mobil suger & har moll mottagning, därav den dåliga & konstiga uppdateringen.

Imorse drog Daniel på innebandymatch i Stockholm & jag & barnen åkte & handlade.

Sen kom mamma & pappa hit på brunch & lekte lite.

Sen på eftermiddagen kom Mia, Sam, Marita & Guy .
Dom hjälpte oss med bilen & nu får vi låna Marita & guys bil tills vår äe fixad.
Ja bilar, orkar inte ens prata om dom...

Nu ska vi ha en my bil inom en månad, så trött på vår skitsaab!!

Grillade hamburgare till middag sen bad för barnen.
Så kul att se dom bada & plaska ihop men är dags att köpa en till balja tror jag haha.

Så kul att se Valle bada han äääälskar det verkligen.

GG maraton ikväll & nu måste jag sova, är inte alls trött då jag somnade när jag nattade Filippa 8-9.


Kommentarer
Postat av: Tess

Oj blev ni så påverkade av dopet så ni bad för barnen😂 Haha läste om meningen flera gånger, är nog trött!

Svar: Vet inte vilket inlägg du menar eller vad du syftar på😂
louise

2016-09-26 @ 18:43:53
Postat av: Mamma

Jätte lyxigt med god och fin brunch vi fick , tack ❤️

Svar: ❤️❤️
louise

2016-09-27 @ 21:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0