22 september, torsdag

En mysig dag hemma med min lille prins.
Hämtade hem syrran & gmormor & gmorfar hakade på & sen hem hit för mellis & lek .

Sen kom mamma & pappa hit på middag , potatis & purjolökssoppa med pannkaka sen lek.

Hela min familj sov halv åtta så tog en dusch & fixade naglarna & började leta lite bröllopsinspiration.
Vi har ju 10 år nästa år & har alltid velar gifta oss då.
Så hoppas kunna spara ihop så vi kan gifta oss nästa år. Drömma går ju.
Annars får vi ta det efter tio år, kanske när vi har 11 eller 12 år.

Men mycket planering & ska börja spana lite med budget & om vi skulle kunna lyckas spara ihop till ett bröllop.
Är ju inte direkt stenrik med mammapengen ...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Spännande med bröllop! Vi firar som ni också 10 år och vill gärna gifta oss! Men det kostar som sagt... Och jag har också levt på mammapenning. Apropå budget, vad betalde ni för hus+ tomt? Vi är sugna att bygga!

Svar: Ja det är alltid dom
Där jäkla pengarna som ska förstöra 🙈 vad kul med husbygge! Vart ska vill ni bygga?😊 vår tomt kostade 450 000 & själva huset 1,8 miljoner. Då ingick typ allt utom färg, tApet, klinker & kakel 😊
louise

2016-09-22 @ 21:05:21
Postat av: Mamma

Åh va härligt med att få planera bröllop och att få gå på bröllop när de än blir ❤️ Och tack så mycket för god soppa o pannkaka

Svar: 😍😍
louise

2016-09-22 @ 21:25:52
Postat av: Anonym

Vi bor i Björklinge och vill hitta en tomt här men tomterna är så dyra... Det var bra pris för er men gissar att ni gjort mycket själva? Vad hade ni för husleverantör? Ser jättefint ut! Hur stort är det?

Svar: jaha där har jag hängt mycket i mina dagar :) kanske vet jag vem du är??😊 vi valde lbhus & gjorde allt själva utom stomresningen. Tror de skulle gått på 3,4 miljoner med nyckelfärdigt & vi gav 2,6 när vi gjorde de själva😊 det är 140 kvm 😊
louise

2016-09-24 @ 08:21:53
Postat av: Anonym

Jasså! Har du bekanta här? Jag är uppväxt i Björklinge och flyttade tillbaka när jah fick barn! Nouw.com/idaaron är min blogg 😊

Svar: Ja det har jag :) vad kul att höra :)
louise

2016-09-24 @ 15:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0