17 oktober, måndag

Filippa var lite ledSen vid lämningen imorse, aldrig kul att gå då.
Valle & jag har sen hängt med min farmor & myst.

Hämtade Filippa sen mellis & lek hos familjen zenkell.

Hem & hade en kaos kväll.
Valle var jätteledsen, tror de är typ tredje kvällen han är så hysteriskt ledsen.

Han blir ledsen, jag blir ledsen. Filippa vill bara komma till mig. Daniel försöker hjälpa & trösta men inget går.
Mitt tålamod är bajs & min rygg gör ont så jag vill gråta .
Mycket dålig kombo..

Daniel fick Valle tillslut att somna i bilstolen & jag la mig med filippa i hennes säng. Hon somnade på 4 minuter.

BVC säger bara att det är vanligt med trög mage & hård mage när
Dom börjar med mat. Men så ledsen? Aja får ge de någon dag till.

GG maraton nu men snart sängen, är helt slut i kropp & själ.
Allt är inte alltid en dans på rosor.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Nej allt är inte en dans på rosor 😔Livet går upp o ner , ena dagen bra , nästa dag helt annorlunda

Svar: 😔
louise

2016-10-17 @ 22:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0