23 november, onsdag

Igår jobbade jag & Valle var med farmor & sen hämtade vi Filippa & åkte till farmor igen.

Sen åkte barnen & jag till mamma & pappa & sen lämnade jag Filippa där & åkte hem. Hon fick sova där då de skulle bli så mycket idag med valles operation.

Så imorse åkte vi in vid 6 till akademiska. Valle var fastande från 4.
Vi blev bemötta jättebra & det var så skönt att vara först ut.

Valle vaknade efter 7 & var superglad & charmade alla med sina lår & leende.

Sen var det dags för operation & sövning, vi bestämde att Daniel skulle följa med Valle in då jag skulle brutit ihop.
Jag hade det jobbigt nog i väntrummet dom få minuter Daniel var därinne med Valle.

Han kom ut efter 5-10 minuter kanske & det hade gått bra.
Daniel tyckte de var riktigtjobbigt & var förberedd för det värsta men tyckte ändå det gick bra då Valle var så lugn.
Han skrek väl i några sekunder sen tvärsomnade han mitt i skriket.

Vi gick ner till caféet för att äta frukost, jag fick i mig två tuggor & lite juice.
Dom ringde från BUVA efter typ 30 min så då sprang vi upp.

Där låg han vår lilla kille, fy det var inte kul att se . Allt hade ju gått bra men att se sin lilla ligga där var inte kul.

Han vaknade efter 40 minuter & fick då mat, han hade inte ätit på 6 timmar då så han var hungrig.

Åt mycket & var lite ledsen så blev orolig då inte ens bröstet hjälpte men när vi reste oss blev han glad igen.

Sen somnade han igen en timme senare & sov typ 2 timmar.
Sen tog dom bort infarterna & allt såg fint ut så fick åka hem.
Sen somna han igen!

Vi åkte till Gränby en snabbis för att hämta min telefon, småhandla & in på Apoteket .

Sen till lövstalöt till vår stora tjej! Så glada vi var att se henne!
& lyckan i våra barns ögon när dom ser varann, helt oslagbar!

Daniel & jag var helt slut & slumra till.
Bus & lek hos mamma & pappa & nu är vi hemma.

Så glad att allt gått så bra.
Nu hoppas vi blåsan försvinner så småningom.

Min älskade lilla familj, som jag älskar er!


Kommentarer
Postat av: Ida

Åh vad jag känner igen mig i bilderna. Skönt att allt gått bra!

Svar: Ja så skönt❤️
louise

2016-11-23 @ 19:35:59
Postat av: Mamma

Skönt och bra att de blev gjort 😍💙 förstår att lilla sötnosen charmade personalen 💙 Och vi hade så mys med Filippa ❤️❤️❤️

Svar: ❤️❤️❤️❤️
louise

2016-11-24 @ 15:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0