17 november, torsdag

Igår var vi hemma med farmor hela dagen, lek & städ & mina julgardiner är upp, är kääär i dom!

Jag sålde typ alla barnens urväxta kläder.
Kändes lite sorgligt, kommer vi aldrig ha en bebis igen?
Jag tror jag vill ha en nummer tre men daniel är nöjd med två.
Vill ha isåfall om typ 2-3 år, innan 30.

Men vi har ju inge gästrum om vi skaffar en nummer tre & då måste vi bygga ett större hus & då blir det vääääldigt mycket dyrare med ett till barn.
Skämt å sido!

Idag blev det tacolunch med lisa & sen tråkshopping på rusta med sladdar & glödlampor .

Sen en runda på ikea, köpte ljus , en grön växt & en lampskärm.

Nu är vi påväg till emmilie & killarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0