9 maj, måndag

Imorse vaknade vi vid 7, Filippa & jag gick upp & gosa i soffan & fixa frukost & Daniel & lillen sov vidare.

Sen packade vi in oss i bilen & åkte till BB på återbesök .
Det gick kalas, han hade bara gått ner 90 gram. Hörseln var också bra.

Efter det gick vi till svandammen & mata fåglarna sen lekparken i Stadsparken.
Nör vi var klara där gick vi ner mot stan & barnen somnade så Daniel & jag njöt av en sallad i solen.
Filippa vaknade sen & då åkte vi hem.

Då gick Daniel & sov med lillen & filippa & jag ut & spela fotboll & leta kottar.
Sen har vi lekt & myst hela dagen.

Lillen har sovit konstant typ sen igår haha, vaknat några gånger för mat men sen när han äter så somnar han efter någon minut. Lilla tröttmössan 💙

Daniel dammsög & torkade golven & jag tog tag i tvättberget. fyyyyyy alltså för att vika & sortera rentvätt!




























Kommentarer
Postat av: Mamma

Underbart 😍😎❤️💙💖

Svar: 😍😍
louise

2016-05-10 @ 12:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0