7 maj, lördag

En sån dag, jag är heeeeelt slut & ändå tycker jag inte vi gjort något.
Fullt hus & männen har jobbat för fullt på garage & fixat med jorden.

Lillebror har varit en riktig kelgris idag & mest velat vara i famnen, så mysigt men även svårt då lilla vildan vill leka.
Tur man har hjälp av familj här.

Man vill ju vara med båda lika mycket.
Mina små älskade barn.
Kärleken till er, ja den går inte att förklara.

Ni får stå ut med såna här inlägg nu, är en tickande hormonbomb som vill gråta konstant för allt, minsta lilla, bra eller dåligt.

Filippa tvärslockna innan 8, sen nu har vi myst med lillen, eller han sover hos sin pappa.
Jag får gosa när han ska äta & sen hela natten.














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0