6 maj, fredag

Idag var mamma & pappa hot en stund, även Therese & sen kom farmor, Therese & tjejerna.

BB påväg var även här idag & tog pku-prov.

Efter allt främmande åkte vi & handlade.
När vi kom hem blev det grillning & middag.

Tänk att för en vecka sen var vi 3 på vårt fredagsmys & idag 4.
Jag vet att det låter klyschigt men lillebror var verkligen den sista pusselbiten.

Nu är vi fulländade & jag är så lycklig att kah knappt vågar säga det.
Min fina familj som jag skapat tillsammans med min kärlek & bästa vän.

En kväll som denna har jag drömt om länge, en kväll hemma i soffan med min familj.

Jag slog på stort med en cider till maten,det var riktigt gott men den räckte gott & väl för den andra cidern fick jag inte i mig haha.
















Kommentarer
Postat av: Anonym

Dricker du alkohol o ammar ?

2016-05-13 @ 14:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0