24 maj, tisdag

Idag träffade jag en kompis jag inte träffat på år, Savitri.
Lisa var också med, så kul då vi umgicks massor efter gymnasiet.
Vi babblade på i timmar & åt gott, så bra dag!

Sen sov barnen i typ två timmar samtidigt så jag passade på att vila då jag själv är heeeeelt slut.

Valle vaknade 5 imorse & var jätteledsen & väckte hela familjen sen somna han om efter tio minuter & resten var vakna haha.

Sen blev det lek & sen kom pappa & hämtade oss & vi åkte till lövstalöt.
Vi har myst här ikväll då Daniel skulle få mosa på med altanen & vi ska iväg tidigt imorn med mamma & pappa.

Idag kom våra garageportar med, vill få upp dom nuuuuu!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0