Stora tjejen

Jag hade aldrig trott att jag skulle vara hemma med vår prinsessa tills hon var över 2 år.

Det blev så pga jobb & lillebrors bf. 
Jag är så glad att det blev så, men jag kan ju erkänna att ibland vore det nog skönt om hon var på dagis då det är sån fart i henne & full fart konstant. 

Att springa runt runt med foglossning är inte sådär jätteskönt ;)
Sen tror jag även hon kommer älska dagis.

Hur som haver är jag glad & tacksam att vi får ha henne hemma så länge.

& idag fick vi mail från kommunen att hon fått plats i augusti.
Även om vi räknat med det blev det så verkligt.

& direkt fick jag en klump i magen av att tänka på att lämna iväg henne & gå hem med lillebror.

Men men den dagen den sorgen & vi ska njuta av nästan 3 månader ihop hemma hela familjen, alla fyra.
Min älskade fina fina familj.





Kommentarer
Postat av: mamma

helt naturligt att känna så, men filippa kommer som du säger stortrivas med dagis och kompisar. och sen komma hem till sin älskade mamma och lillebror,

Svar: ❤️
louise

2016-03-15 @ 20:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0