Påskafton

Det har varit en lång dag men väldigt bra sådan.
Solen har värmt & bjudit på riktiga vårkänslor.

Killarna har snickrat på garaget.
Vi har ätit alldeles för mycket & gott.
Filippa & "kusinerna" har lekt hela dagen & skrattat sådär härligt.

Dom sista åkte vid 8 tror jag & då nattade jag Filippa sen tände jag massa ljus & tog en lång dusch.
Gick även in & satte mig i lillebrors rum, har gjort det några gånger på sistone.

Pratat med han & försöka att verkligen förstå att han snart kommer till oss.

Lite ost & kex i soffan sen somnade jag vid 9 typ, standard. Är så trött alltså...
















Kommentarer
Postat av: Tess

Fint!✨ Blev ju super med gröna ljus👌🏻

Svar: Visst blev de😍!? Jättefint med mässing ljusstakarna😍
louise

2016-03-27 @ 08:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0