29 juni, onsdag

Sov till 9 idag med, måste sluta med detta hela dagen försvinner ju & Filippas sovtider blir kaos haha.

Daniel åkte direkt & hjälpte Danne & jag & barnen gjorde oss klara sen åkte vi till Gränby.
Första gången jag åkte med dom själva, måste erkänna att jag var Svettig & nervös haha. Men det gick kalas, hade Valle i selen & det är alltid ett säkert kort.

Lite jobbigt när Filippa vill bli buren bara men det får gå & alla tycker väl jag ser ut som en supermom hoppas jag haha.

Sen hämta jag farmor sen ut till mamma & pappa en snabbis

När Daniel jobbat klart åkte vi till Norrtälje & svärmor.
Filippa & Daniel har busat där medans jag & Valle varit ut på tjejmiddag för att fira bella.

Sån bra kväll, 8 brudar & massa prat i timmar & massa god mat.
Valle skötte sig galant & sov hela middagen, åt 2 gånger. Han var inte ensam kille då lille Viggo på 4 veckor var med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0