12 juni, söndag

Imorse vaknade jag halv nio, typ as sent för & vara jag & jag fick flyga upp ur sängen & fixa mig & snabbstäda.

Sen åkte jag & Valle & handlade & hämtade en helium ballong från partyland.

Hem & fixa inför Filippas kalas sen har det varit full fart här.
Så härligt att kunna vara på vår nya fina altan i solen.

När alla åkt blev det pizza med Dennis & Sofie sen när dom åkte hem åkte vi spontant till mamma & pappa med tårtan som blev kvar.

Valle plutten var ledsen ikväll, han hade varit vaken i timmar & så var väl övertrötthet & säkert lite mage som krångla , lilla plutten.














Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilken fin och vacker bild på dig och Filippa 😍😍🎂🎁🌹

Svar: 😚
louise

2016-06-13 @ 09:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0