29 februari, måndag

Imorse hängde vi hos farmor & sen var det dags för farbror doktorn för min del. Usch vad jag är anti att gå & "undersöka" mig. Man vet ju vad svaret blir " det är virus & det får man tyvärr
Vänta ut & ingen pencillin för"

Dom tyckte ändå det var synd om mig som gått & varit krasslig i typ tre månader men men.

Sen blev det lunch på max med pappa sen gränby med mamma & veckohandlade.

Hämtade daniel sen hem & fixa lite.
Filippa somnade tidigt så vi har haft OITNB maraton.
Nu ger jag upp, är ju så trött, vid 9 är jag död. Men jag sover ju urkasst, ligger inge bra alls & bara vrider varje natt plus denna jäkla förkylning med täppa & världens halsont.

Färdiggnällt för idag, natti!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0