21 februari, söndag

Jag har inte riktig släppt gårdagen än med alla fina människor som kom & överraskade mig, så fint ni hade gjort, alla goda pajer & sallader & alla bakverk, jösses. Alla presenter. Så himla rörd.

Vi hade ialla fall middag här på kvällen med jennifer, gustav, therese, martin, ellinor & emanuel.

Filippa sov sen middag så hon var med & var vaken hela kvällen & dansa & leke & busa med alla.

Efter tio någon gång åkte alla hem & filippa & jag somnade på några sekunder.

Jag som sov så dåligt i fredagsnatt & annars när jag ska upp & jobba sov så skönt efter gårdagen.

Nu äter jag frukost & ska snart åka & jobba , 6-12 , låt dagen gå fort! Sen ska vi till emma & markus för att hjälpa dom med någon duschvägg.













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0