1 februari, måndag

Idag var daniel, micke & fredrik iväg på en snorkling & kanot-tur.
Jag tvingade iväg daniel, han har ju velat snorkla med sin goprokamera & det är typ det han mest sett fram mot här haha.

Jag känner att jag inte vill iväg på några utflykter med filippa efter allt som vart.
Jag älskar vårt hotell & stranden ligger över vägen så det är alldeles utmärkt.

Filippa kräktes faktiskt idag med, hon sov & började hosta mycket sen tillslut spydde hon slem. Vad är det liksom?

Annars är hon glad & pigg som vanligt nu & har ätit & druckit bra! Så ska det komma en jäkla hosta som får henne kräkas. Aja hoppas de var något tillfälligt.

Annars lugn & bra dag, sofie simmade vi på i poolen med, sjukt coolt! Men vi visste ju att dom var här.

Filippa sov en kvart vid tolv & kunde inte somna om.
Därför blev det tidig middag & hon tvärslockna 7 påväg hem till hotellet

Daniel skickade jag iväg på massage sen blir det mys på rummet sen sova tidigt tror jag.

Daniel vill knappt lämna oss men jag har fått iväg han nu så han får koppla av lite.

Filippa vaknade till nyss & hosta en del, livrädd att hon ska kräkas igen :(







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0