30 december, fredag

För idag är det min födelsedag!!!

Den har varit toppen rakt igenom!
Vi har lunchat med mamma, pappa& Ludde på stationen & sen gått på stan & köpt tre bh-ar & kofta som var i present .

hem en sväng till lillebror & sen hem
Sen tog jag mig in till stan för en tjejkväll HELT själv utan Valle med.
Första gången på 8 månader.

Jag har haft en helt toppenkväll med Lisa & emmilie& det har varit så skönt att få sitta i timmar & prata.

Innan hemgång blev det en drink med mamma, pappa, Ludde, Johan & Marguerite på stationen.

Jag var hemma efter tolv & kommer hem till kräkfeSt, Filippa hade kräkts ner sig& hela vardagsrummet två gånger sen en gång till.

Hoppas hoppas hoppas de var något tillfälligt bara & ingen magsjuka.

Tusen tack ialla fall alla fina vänner & familj för allt ni gett mig & framförallt TACK för att NI finns i mitt liv❤


Kommentarer
Postat av: Lisa Z

Du är bäst <3 älskar dig!!

Svar: Du är!! Älskar dig min fina vän❤❤
louise

2016-12-31 @ 13:10:56
Postat av: Mamma

Härligt att du mår bra och är nöjd med din födelsedag 🎁🎂🍾💃🍷🎉🎈

2017-01-01 @ 01:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0