22 december, torsdag

Valle & jag tog en liten trip till thuns efter vi lämnat Filippa på dagis.

Jag brukar inte vilja åka dit för dom har alldeles för mycket fint.

Hittade massor jag ville ha men hejdade mig,
Några småsaker & en julklapp fick följa med.

Väl hemma sen så blev det städ, dammsuga, torka golv, bädda rent & slå in lite mer julklappar, nu är det bara fyra kvar att slå in..

När Daniel kom hem åkte vi till mamma & pappa. Vi har myst här hela kvällen & mormor & morfar & Stenson var förbi ett tag.

 Barnen & jag sover kvar här så kommer Daniel imorn & då är det dan före dopparedan, alltså jag kan inte förstå!?
Underbart! Hade velat ha massa snö bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0