Kunglig bebislycka

Prins Carl Philip & prinsessan Sofia har fått en prins ikväll!
Jag fick tårar & gåshud & var påväg & småhandla när jag fick se på Aftonbladet om nyheten.

Så köpte med massa gott hem så vi hade att fira med till presskonferensen.

En till liten prins & jag hade återigen rätt!
Två prinsar födda samma år som vår egna lilla prins kommer vara.

Sen fick prinsessan Madeleine Leonore samma år vi fick Filippa, lite coolt ändå tycker jag som den kunganörd jag är.

Så kul också att min telefon plingar konstant sen halv åtta typ då media gick ut med det. Alla vet ju att jag älskar kunGafamiljen så många har hört av sig hihi.




Kommentarer
Postat av: Enevelina.blogg.se

Jag är också sån kungafamiljennörd hahah 🙈😁

Svar: Kul att höra annars är de bara jag & min mormor som är de tycker jag😂🙈
louise

2016-04-21 @ 15:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0