6 april, onsdag

I måndags var vi hemma & myste hela dagen sen kom Emmilie & killarna på kvällen, bus & lek!

Igår bar vi i lövstalöt på förmiddagen & jag kunde handla mat i lugn & ro medans filipp var med mormor & morfar.
Sen blev de lek & mellis hos Lisa & barnen.

På kvällen kom pappa, Ludde & andrea hit, pappa grillade korv & hamburgare, Ludde hjälpte Daniel med garaget & Andrea lekte med Filippa.

Jag toksomnade vid kvart i nio igår, att jag är så trött! Sover ju middag varje dag med nästan en timme. Men sover ju så dåligt & oroligt om
Nätterna.

Inatt drömde jag att lillen hade kommit, vilken mysig dröm.
Han får gärna komma nuuuu!
Men stanna inne ett tag till så vi hinner måla ditt rum & få garaget nästan helt klart.

Idag ska vi gosa hemma bara & i eftermiddag kommer mamma hit.








Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilken härlig tisdag ni fick ❤️ Vilken tur att jag hann träffa er på morgonen istället 😉

2016-04-06 @ 07:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0