18 april, måndag

Det har varit mycket sjukbesök idag. Mamma började hos husläkaren. Sen fick Filippa en läkartid för sin hosta som inte ger med sig, hon fick mer mollipect & brikanyl då det nog är förkylningsastma så vi ska prova i en vecka nu & se om de blir bättre.
Hon fick ta stick i fingret lillan, lite ledsen sen var hon stolt & visade fingret & sa blod flera gånger haha.

Sen blev det hamburgare till lunch & sen bm för mig. 
Allt såg fint ut & vi pratade som sagt igen mycket om hur viktigt det är att jag. Måste ringa direkt vid första känning eller om slemproppen går.

Efter det handlade vi mat & så sen hämtade vi Daniel.
Hem, lagade mat & ut en stund sen gos sen sova.

Jag har tvättat & städat lite nu & nu ligger jag i soffan med mina jordgubbar & isvatten, mmmmm!

Ser fram mot en dag hemma imorn med tvätt, mer städ, gos & kanske ut & leta blåsippor.


Vecka 38 idag.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0