Frustration

Nu skriver jag mitt upp i allt när jag är som mest less & skriver massaa onödigt men jag skriver på för jag måste få skriva av mig! Kanske tar bort inlägget sen.

Jag är så otroligt less på så mycket! På att jag själv är så jävla pang på med allt, kommer på något & de ska ske direkt.
Hur kunde jag vara så korkad att säga upp mig från mitt jobb exempel!? Ett jobb jag faktiskt tyckte var skitkul att gå till & kände att nu har jag hittat vad jag villl göra, jobba i kök, med mat & delikatesser. En heltidstjänst & den var i stockholm, ett minus när vi nu bor i uppsala. Men fan vad jag skulle väntat med att säga upp mig.

Jag har sån ångest varje gång nu när jag ska jobba & när man inte får någon hjälp eller bra respons eller någon som ställer upp känns allt ännu jobbigare.

Jag vill även att vårt hus ska vara klart helst nu. Min familj är snälla som ställer upp & låter oss bo här men jag längtar till att få bo med min egna lilla familj. Just nu är jag ingen rolig människa alls känns det som.

Jag kanske är konstig som skriver detta & delar med mig då alla andra bara visar upp sina perfekta liv hela tiden.
Jag är också lycklig & älskar min familj men man kan ha svackor där en del känns tungt.

Aja så skönt att få skriva lite, skulle kunna skriva ännu mer men ska nog inte fortsätta skriva då alldeles för många läser denna blogg & jag vet inte vilka är.





Kommentarer
Postat av: lisa

❤️❤️❤️❤️❤️

2015-10-07 @ 11:08:24
Postat av: Mamma

❤️❤️❤️

2015-10-07 @ 21:47:43
Postat av: Elin leijon

Kram ❤️❤️

2015-10-09 @ 23:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0