V14

Igår gick jag in i vecka 14, som ni ser har jag en riktig kanonkula som inte riktigt går att dölja.
Nog att man hört att man blir större snabbare med andra barnet, men såhär trodde jag inte!?
Tur att man gillar bebismage ialla fall:)

Annars då om min graviditet hittills. Jag har mått bra nu, mått som vanligt när man är ogravid.

I åtta veckor har jag mått konstant illa & inte haft någon matlust mer än onyttigt som hamburgare & pommes, precis som med filippa.

Med filippa kräktes jag flera gånger om dagen men nu har jag kanske kräkts typ 10 gånger som mest.

Jag har alltid sett framför mig att vi kommer ha två döttrar, men nu är jag nog mer inne på en lillebror, jag tror nog det gömmer sig en liten kille därinne.
Den 17 december får vi förhoppningsvis veta!




Kommentarer
Postat av: Therese A

Du är så fin i din mage! SÅ spännande :)) tror också det är en liten kille som gömmer sig där inne. massa kärlek till er <3

Svar: ❤️❤️❤️
louise

2015-11-04 @ 13:39:13
Postat av: eemmastephanie

Kräktes du flera ggr om dagen hela graviditeten? Fyfan vad hemskt, jag har sjuk spyfobi :( haha

Svar: Nej inte hela men första 10-12 veckorna, det var inte så trevligt haha!
louise

2015-11-10 @ 10:44:53
URL: http://nouw.com/eemmastephanie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0