14 november, lördag

Vi hade en jättemysig kväll igår med våra vänner, åt massa gott & kollade idol, så bra så.

Jag har sovit så dåligt inatt, knappt något alls, kanske fått ihop totalt 3 timmar sömn, suck alltså, alltid när man ska upp tidigt.

4.45 steg jag upp, snart ska jag ta mig till jobbet, 6-12 jobbar jag, skönt pass men det är hemsk att gå upp så tidigt.

Efter jobbet ska daniel, filippa, emmilie, danne & pojkarna åka till trademax för att kika.

Även säng, klinker & brunnsilar ska vi titta ut.

Angående huset, lite update
Det kom inga målare i veckan, men det var vårt fel då vi glömde godkänna offerten, men på måndag bör dom nog komma.

Sen ska det gipsas ett annat lager gips i badrummen.
Så där står vi nu.

På måndag kommer kök, golv & vitvaror.  
Daniel kommer börja lägga golv i sovrumsdelen på tisdag eller onsdag.

Från det ena till det andra, andra terrorattacken i paris inatt, 150 döda, vad FAN är det som händer i världen!???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0