24 maj, lördag

Jag kunde inte somna inatt efter vinsten med måns. Var alldeles för glad & exalterad! Låg & tänkte på en massa & drömde mig iväg.
Jag tror jag somnade innan tre, alltså tre timmars sömn, så känner mig ganska seg.

Jag väntar på pendeln nu i trångsund & ska ta mig till jobbet.
Det är såklart försenat som alltid, är så otroligt glad att vi flyttade från stockholm.

Jag trivdes när jag bodde här & var less på uppsala när jag flyttade, behövde ett miljöombyte. 

Ganska snabbt när jag blev gravid så visste vi att vi inte ville bo i stockholm, inte att filippa eller våra förhoppningsvis framtida barn ska växa upp i stockholm eller förort.
Så glad över uppsala, helt klart bästa staden!

Får se om jag blir sen till jobbet nu på grund av detta jäkla tåg, gaaaah!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0